admin | 21.05.2020

Suportul cu clienti Pokerstars la cel mai jos nivel din istorie? Mai multi jucatori acuza faptul ca nu li se raspunde la e-mailuri

0 0 votes
Article Rating
fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>
fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>fill='none'/>

Pokerstars continua sa domine industria online avand constant cel mai mare trafic, insa din cate se pare suportul de relatii cu clientii este la cel mai jos nivel de cand platforma a luat nastere. Mai multi jucatori acuza faptul ca nu li se raspunde la e-mailuri in vederea solutionarii problemelor lor, iar daca li se raspunde, atunci Pokerstars o face foarte tarziu, dupa cateva saptamani. Si celebra Scoala de Poker BitBStaking are probleme in acest moment, unul dintre antrenori avand contul inghetat de cateva zile pentru o verificare de securitate. Acesta a contactat in mai multe randuri suportul, insa nu a primit niciun raspuns: „Sunt 5 zile de cand contul meu a fost blocat pentru o analiza din motive de securitate. Am contactat suportul cu clientii in dese randuri in toata aceasta perioada, insa nu am primit niciun raspuns. Am o balanta substantiala blocata acolo, ce as putea sa fac?”
David Lappin, ambasador Unibet, contesta la randul sau faptul ca nu primeste raspunsuri la e-mailuri: „Sunt 16 zile deja de cand astept un raspuns. Cand am postat un tweet despre aceasta problema, cel putin 10 oameni au spus ca asteapta si ei chiar de mai mult timp un raspuns din partea lor”.
Userul wiisssppppaa de pe Twitter, in a carui descriere apare faptul ca este jucator profesionist, acuza si el Pokerstars ca nu raspunde la e-mailuri: „Astept un raspuns de 4 saptamani si o zi, timp in care am contactat suportul de cel putin 20 de ori. Inca astept”.
Si jucatoarea profesionista Kristen Bicknell a avut parte de o experienta neplacuta luna trecuta, ea asteptand mai multe saptamani un raspuns pentru problema sa: „Astept de saptamani intregi un raspuns din partea Pokerstars pentru a-mi putea retrage fondurile. Pot sa primesc putin ajutor va rog?”
Voi ce experiente ati avut cu supportul de clienti Pokerstars in ultima perioada? Ati primit raspunsuri la e-mailuri?


Sursa foto: HighstakesDB

Suportul cu clienti Pokerstars la cel mai jos nivel din istorie? Mai multi jucatori acuza faptul ca nu li se raspunde la e-mailuri comentarii

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments