Caesars finalizează vânzarea WSOP către compania mamă a GGPoker
Caesars Entertainment a încheiat luni vânzarea drepturilor de proprietate intelectuală ale companiei pentru marca World Series of Poker către NSUS Group. Caesars a anunțat afacerea de 500 de milioane de dolari în luna august, iar tranzacția este acum finalizată.
Tranzacția include primirea de către Caesars a 250 de milioane de dolari în numerar și a unui bilet la ordin în valoare de 250 de milioane de dolari scadent la cinci ani după încheierea tranzacției. NSUS este compania mamă a GGPoker și intenționează să utilizeze marca WSOP în mai multe evenimente live și online din întreaga lume.
„Vom valorifica tehnologia de ultimă oră a GGPoker și expertiza din industrie pentru a crea un viitor interesant pentru WSOP, asigurând jucătorilor o experiență de poker din ce în ce mai îmbunătățită, sigură și fără întreruperi”, a declarat Michael Kim, CEO al NSUS, la momentul anunțului inițial. „Sub noua conducere, NSUS intenționează să extindă WSOP la nivel mondial, poziționându-l în fruntea creșterii pokerului.”
Cei obișnuiți să joace în WSOP live în fiecare vară s-ar putea să nu observe diferențe uriașe. Ca parte a acordului, Caesars păstrează de la NSUS dreptul de a găzdui cea mai importantă serie de turnee live în cazinourile sale din Las Vegas pentru următorii 20 de ani.
De asemenea, compania primește o licență de la NSUS pentru a continua să opereze afacerea de poker online sub marca WSOP în Nevada, New Jersey, Michigan și Pennsylvania pentru viitorul apropiat. Cu toate acestea, Caesars nu va putea opera operațiuni de poker online pe bani reali pentru o anumită perioadă de timp, cu anumite excepții.
În plus, sălile de poker live Caesars vor continua să prezinte marca WSOP. De asemenea, proprietățile Caesars vor continua să beneficieze de drepturi preferențiale pentru a găzdui evenimente live din circuitul WSOP.
Anunțul de luni a inclus, de asemenea, vestea că mai mulți directori de lungă durată ai WSOP vor trece la funcții-cheie de conducere în cadrul NSUS. Vicepreședintele senior și directorul executiv al WSOP, Ty Stewart, va fi acum CEO al filialei nou-formate.
Gregory Chochon, care a ocupat anterior funcția de COO al WSOP, precum și pe cea de vicepreședinte, își va păstra rolul de Chief Operating Officer în cadrul noii entități. Fostul manager de conținut WSOP și coordonator media Erik Eidissen se alătură, de asemenea, în calitate de manager de comunicare.
„Cu mai mult de 30 de ani de experiență combinată în gestionarea mărcii WSOP, acești angajați vor coordona următoarea etapă de creștere și integrare sub noua proprietate”, au menționat NSUS și Caesars în anunțarea finalizării tranzacției.
Sursă foto: WSOP via Card Player