Blogul corporativ al PokerStars
Astazi se lanseaza blogul corporativ al PokerStars. Aici veti gasi actualizari, si stiri care va vor ajuta sa cunoasteti mai bine compania si angajatii ei, iar PokerStars va va impartasi viziunea noastra despre afacerea , industrie si problemele care le afecteaza pe amandoua.
Blogul corporativ vine la un moment propice. PokerStars este pe cale sa implineasca 10 ani (pe 18 decembrie) de cand s-a lansat compania, iar industria de poker online este pe cale sa intampine niste schimbari profunde pe masura ce evolueaza in etapa urmatoare. In primul deceniu PokerStars a mentinut un profil scazut; a preferat sa isi tina privirile indreptate in jos, iar mintile sa fie concentrate la inovatie, iar urechile sa fie indreptate spre asteptarile si ingrijorarile membrilor, care erau in continua crestere.
[ad#text_ads1]
„Pe masura ce industria evolueaza, vor trebui sa evolueaze si piata, dar si companiile care deservesc aceste piete, incluzand PokerStars. Va trebui sa fim mai deschisi pe masura acestei evolutii, deoarece transparenta ne sporeste relatia cu clientii si comunitatile care isi pun des intrebari despre noi.”
Probabil cea mai des intalnita intrebare este cum putem sa mentinem fondurile jucatorilor si conturile lor. In primul rand, de cand am inceput sa oferim jocuri pe bani, am tinut doua conturi : un cont cu fonduri pentru jucatori si un cont cu fonduri operationale.
In fiecare zi, Departamentul nostru de Trezorerie analizeaza conturile si tranzactiile jucatorilor si se asigura ca intotdeauna sunt mai mult decat destule fonduri in conturile segregate, pentru a putea acoperi soldul jucatorilor.
Pe langa responsabilitatile care vin din afara guvernului, avem in personal experti disciplinati in soldul nostru intern si departamentul pentru conformitate. Acesti angajati se mandresc ca au grija de integritatea companiei si siguranta conturilor jucatorilor.
Aceste tipuri de masuri de siguranta ne-au permis sa returnam mai bine de 125 mil $ jucatorilor din SUA dupa ziua de 15 aprilie. Desigur, niciundei companii nu-i place sa piarda clienti, dar companiile de succes stiu sa isi pastreze clientii multumiti. Suntem mandri de reputatia pe care ne-am mentinut-o cu jucatorii din toata lumea, ca un rezultat al celor intamplate pe data de 15 aprilie.
Dupa cum am spus la inceput, suntem dedicati serviciului cu clientii, si ne asteptam ca acest blog sa continuie sa livreze obligatia noastra. Asteptam cu nerabdare sa va servim, sa auzim de la voi pareri si sa avem o colaborare cat mai indelungata.