Anunț

Collapse

Regulile forumului www.holdem.ro

Nu folositi holdem.ro pentru a trimite oferte private/rb deals prin mesajele private. Va rog sa va faceti site pentru asta (va pot da sfaturi).

Nu se accepta conturi care contin adrese de web (ex: Zapp.ro)

Nu se accepta posturi (sau semnaturi) care contin link-uri de afiliere/refer a friend/free money/alte forumuri de poker!

Nu se accepta injuraturi si atacuri la persoana. Nu sunt tolerate posturile ofensatoare, abuzive, sau rasiale

Nu se accepta discutii despre warez (cereri, oferte etc)

Nu se accepta semnaturi cu caractere mai mari decit size 2 (default). Nu se accepta semnaturi colorate.
Nu se accepta poze in semnaturi decit daca este vorba de grafice dinamice de pe sharkscope.com.

Nu se încurajează sub nici o formă goana după posturi. Nu se oferă absolut nici un premiu celui care depăşeşte recordul de posturi pe zi.

Nu se accepta posturi in care se scrie "check pm" sau "ai pm".

Nu se accepta posturi care contin doar smileys sau lol-uri

Nu cereti bani imprumut pe forum.

Nu ne dati mesaje private ca sa intrebati de parolele turneelor private organizate de alte siteuri (sau de la free-urile noastre).
Exista o singura metoda de a afla parolele noastre: Sa faceti 10 posturi de calitate pe forum. Nu va grabiti pentru ca pe sectiunea ascunsa apar DOAR parolele turneelor noastre, nimic altceva. Nu faceti spam pentru ca puteti fi avertizati. Acest sistem a fost introdus pentru a proteja turneele private holdem.ro de prezenta strainilor!

Nu postati in legatura cu alte turnee private decit cele organizate de holdem.ro

Ca ei ajungeti daca puneti parolele noastre pe alte siteuri!

Nu faceti referiri la pokeredge /poker crusher si nu prezentati informatii oferite de pokeredge/poker crusher.
Site-ul este considerat ilegal pe holdem.ro.

Daca vreti pareri despre statsurile din Poker Tracker, nu postati decit daca aveti in baza de date cel putin 6000 de miini.

Aveti voie cu avataruri animate. 160x160 dimensiune maxima. Va rog fara avataruri porno (Sexy da, porno nu)

Cei care au in semnatura linkuri clickable catre blog-uri personale sint rugati sa posteze pe acel blog si un link clickable inapoi catre holdem.ro!

------

Indatoririle userilor:

- Sa CAUTE cu atentie (folosind functia SEARCH) INAINTE de a deschide un subiect nou
- Sa NU posteze link-uri directe catre alte site-uri/resurse decat in cazul in care acest lucru este JUSTIFICAT si nu poate fi evitat. Regula se refera mai ales la siteuri cu informatii despre poker.

- Sa RESPECTE deciziile moderatorilor si DACA doresc sa se planga de ele sa se adreseze DOAR pe PM/E-MAIL super-moderatorilor sau administratorilor
- Sa NU abuzeze de functia PM / Chiar daca exista mesaje private, in cazul in care vom primi reclamatii un user poate si va fi banat daca in cadrul unui PM a avut o atitudine incorecta. (injuraturi, amenintari...etc)
- Sa incerce sa AJUTE colegii de forum si sa NU ii puna in posturi proaste cei ce poate nu sunt atat de priceputi.

TOTI membrii forumului raspund personal pentru continutul mesajelor publicate.
Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Holdem.ro nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum

---

Userii banati nu au voie sa isi faca un alt cont.

Userii dezamagiti nu pot deschide topicuri in care isi anunta plecarea de pe forum.

Adminii/moderatorii au ultimul cuvint.
Prezenta pe acest forum si acceptarea ca user reprezinta un PRIVILEGIU si nu un DREPT! In orice moment puteti fi banat daca NU respectati regulamentul si daca nu aveti un comportament CIVILIZAT.

Necunoasterea regulamentului forumului nu va absolva de incalcarea regulilor!
See more
See less

Disparitia aeronavei Malaysia Airlines Flight 370

Collapse
X
 
  • Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Day 85

    Ultimele rapoarte susţin că zborul MH370, dispărut la 8 martie cu 237 de pasageri şi membri ai echipajului la bord, nu s-ar fi prăbuşit în sudul Oceanului Indian, acolo unde s-au concentrat misiunile de căutare în ultimele săptămâni.

    11 teorii despre soarta zborului MH370, dispărut în urmă cu trei luni


    1. Doborât în timpul unui exerciţiu militar

    În timp ce oficialii australieni care conduc operaţiunile de căutare ale avionului Malaysia Airlines dispărut la 8 martie sunt „absolut convinse“ că aparatul de zbor Boeing 777 s-a prăbuşit în sudul Oceanului Indian, unele voci susţin că alta a fost soarta celor 237 de pasageri.

    Jurnalistul britanic Nigel Cawthorne crede că aeronava a fost doborâtă la scurt timp după ce a întrerupt contactul cu turnul de control. Britanicul a dezvoltat această teorie pornind de la mărturia oculară unui lucrător neo-zeelandez, Mike Mckay, angajat pe o platformă petrolieră.

    La începutul lunii martie, în sudul Mării Chinei au avut loc o serie de exerciţii militare controversate, la care au participat Thailanda, SUA, China, Japonia şi Indonezia. Tensiunile erau în creştere între statele menţionate, cu privire la dominaţia în regiune. McKay susţine că a văzut un avion în flăcări, prăbuşindu-se în Golful Thailandei.

    2. A zburat spre nord şi a fost lovit intenţionat

    La câteva zile după dispariţie, autorităţile care participau la misiunile de căutare au lansat două posibile rute pe care ar fi putut zbura avionul după devierea traseului: un coridor de sud şi unul înspre nord. Posibilitatea devierii pe ruta nordică a surescitat îngrijorarea experţilor care au susţinut că în acest caz este puţin probabil ca aeronava să fie descoperită vreodată.

    Fostul ofiţer RAF Sean Maffett a declarat pentru BBC că după 11 septembrie 2001, orice aeronavă neidentificată care intră în spaţiul aerian al altei ţări poate fi doborâtă de avioanele de vânătoare ale statului respectiv fără somaţie. Adepţii acestei teorii susţin că doborârea aeronavei ar fi fost în mod cert muşamalizată, deoarece niciun stat nu îşi doreşte să fie răspunzător pentru prăbuşirea unui avion de linie plin cu pasageri din toată lumea.

    3. A zburat spre nord, „mascat“ de un alt avion

    O altă teorie sugereză că avionul ar fi putut zbura către nord, „mascat“ de o altă aeronavă, aproximativ 30-60 de minute, după dispariţia de pe radarul civil. MH370 se deplasa în acelaşi timp cu zborul 68 al Singapore Airlines, cu destinaţia Spania.

    Bloggerul britanic Keith Ledgerwood, expert în aviaţie, susţine că Boeingul Malaysia Airlines ar fi zburat chiar în spatele cursei SIA68 (tot Boeing 777) în jurul orei 18.00 UTC timp de cel puţin 15 minute. Conform aceastei ipoteze, MH370 ar fi putut aterizat în nord-estul Chinei, Kîrgîstan sau Turkmenistan.

    Ideea este considerată plauzibilă de unii experţi care spun că tehnicienii care umăreau zborul SIA68 pe radarul militar ar fi putut trece cu vederea existenţa a două aeronave.

    4. A încercat să aterizeze pe o insulă pustie


    Piloţii intervievaţi de CNN spun că nu este imposibil ca piloţii Boeingului 777 să fi reuşit o aterizare pe una dintre plajele din Insulele Andaman, localizate între Indonezia şi Thailanda. În zonă sunt sute de insule pustii, iar unele beneficiază de plaje întinse.

    5. A aterizat la o bază militară a SUA

    Aceasta este una dintre teoriile conspiraţioniste destul de populare în rândul publicului. Adepţii ipotezei cred că avionul a fost capturat de forţele americane şi obligat să aterizeze într-una dintre bazele militare ale SUA din mijlocul Oceanului Indian, mai precis la Diego Garcia. Ambasada SUA din Malaysia a fost nevoită să dezmintă aceste zvonuri, după ce ele deveniseră tot mai enunţate, inclusiv de către presa rusă.

    6. S-a îndreptat către un aeroport părăsit din Langkawi, Malaysia

    Ipoteza ia în calcul o posibilă defecţiune tehnică a avionului care a vizat şi sistemul de telecomunicaţii. În acest caz, piloţii ar fi încercat să redirecţioneze aeronava în siguranţă către cel mai apropiat aeroport. Iar acesta ar fi fost fostul aeroport din Palau Langkawi, Malaysia, unde Boeingul putea ateriza pe pistă de 4000m. Piloţii ar fi ales să nu se întoarcă la Kuala Lumpur pentru că distanţa către Langkawi ar fi fost mai apropiată. Scenariul implică şi faptul că aeronava ar fi fost controlată exclusiv manual după defecţiunile survenite şi din această cauză nu ar fi reuşit să aterizeze.

    7. Un incendiu în avion

    Un incendiu ar fi izbucnit la bordul aeronavei, nu doar în cabina piloţilor, iar piloţii ar fi încercat să întoarcă avionul. În acest caz, focul ar fi mistuit tot interiorul avionului, omorându-i pe toţi pasagerii, iar avionul ar mai fi zburat câteva ore datorită funcţiei de pilot automat până s-a consumat tot combustibilul. Totuşi, experţii cred că în cazul unui incendiu piloţii ar fi putut transmite un avertisment către turnul de control.

    8. O explozie în cabina piloţilor


    Această ipoteză ar explica de ce piloţii nu au cerut asistenţa controlorilor de zbor. După evenimentele de la 11 septembrie 2001, uşile cabinei piloţilor au fost securizate pentru a face dificilă o încercare de deturnare. Autorităţile malaysiene nu exclud acest scenariu.

    9. O luptă la înălţime


    Este vorba de posibilitatea deturnării avionului, după o luptă cu piloţii, chiar în timpul zborului. Deşi iniţial părea cea mai probabilă teorie, mai multe verificări, inclusiv cu ajutorul Interpolului, au scos la iveală faptul că niciunul dintre pasageri nu poate fi catalogaţ drept suspect.

    10. Sinuciderea piloţilor


    Autorităţile malaysiene au făcut cercetări pentru a afla dacă Zaharie Ahmad Shah, comandantul navei şi copilotul Fariq Abdul Hamid ar fi avut motive să îşi ia viaţa în timpul zborului. Rudele celor doi au negat această posibilitate, insistând asupra profesionalismului celor doi piloţi. Căpitanul aeronavei trecea printr-un divorţ, însă atât rudele cât şi directorul Malaysia Airlines l-au descris ca fiind un om dedicate familiei şi un pilot model.

    11. Un scenariu CIA


    Ipoteza a fost înaintată de nimeni altul decât de fostul premier al Malaysiei, Mahathir Mohamad, care a declarat că „CIA-ul ascunde ceva în mod sigur“. Într-un articol publicat la 18 mai pe blogul său, Mohamad susţine că aeronava ar fi fost preluată intenţionat de agenţi ai Agenţiei Centrale de Informaţii, iar toată vina a fost aruncată pe autorităţile malaysiene. Fostul prim-ministru, în vârstă de 88 de ani, crede că avionul este ascuns într-o locaţie secretă, fără a mai avea însemnele companiei aeriene.

    „Un avion nu dispare pur şi simplu“, a concluzionat fostul oficial Malaysian, fără a detalia motivele pentru care agenţia de informaţii a SUA ar fi putut comite un asemenea gest.
    Last edited by gerrard88; 02.06.2014, 19:08.

    Comment


    • #77
      serialul elodia 2

      Comment


      • #78
        Stiam eu ca il stiu pe gerrard de undeva ...

        Comment


        • #79
          Da touche, eram undercover, m-ai deconspirat

          Comment


          • #80

            Comment


            • #81

              Comment


              • #82
                Cateva teorii despre disparitia zborului MH370 pe care le puteti citi si in engleza:

                Flight MH370 conspiracy theories: what happened to the missing plane? | Flight MH370 News | The Week UK

                Acum zborul MH370 are si o pagina foarte ampla pe wikipedia:

                http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysi...nes_Flight_370

                Au aparut disensiuni in ultimele zile intre Malaezia si Australia mai ales in privinta banilor cheltuiti pentru operatiunile de cautare. Daca Malaezia a cheltuit vreo 9 milioane de dolari, Australia a anuntat ca a cheltuit de 10 ori mai mult din bugetul de stat pana acum, adica 90 de milioane de dolari si asta cu toate ca la bordul aeronavei se aflau doar 6 australieni, in vreme ce malaezieni erau de aproape 10 ori mai multi. Unde mai punem la socoteala faptul ca cea mai mare companie malaeziana a pierdut acest avion, Malaysia Airlines.

                Au trecut peste 3 luni de la disparitia avionului si inca nimic nu poate fi confirmat. Ba mai mult, unele informatii initiale au fost acum retrase, s-a dovedit intre timp ca pingurile transmise catre sateliti nu au legatura directa cu zborul MH370, aceasta conexiune fiind doar la stadiul de presupunere acum.

                De-altfel astazi un oficial malaezian a anuntat ca familiile celor disparuti vor primi 50.000$/pasager disparut ca o compensatie pentru pierderile celor dragi.
                Last edited by gerrard88; 13.06.2014, 02:45.

                Comment


                • #83
                  Day 114

                  Au trecut 114 zile de la disparitia aeronavei cu 239 de pasageri la bord si aproape nimic nou nu a mai iesit la lumina. La cautarea avionului se mai implica acum doar 3 tari din cele aproape 20 cate au participat initial la cautare: Malaezia, China si Australia. Ultima a cheltuit 100 de milioane de dolari pana acum pentru operatiunile de cautare desi avea la bord doar 6 pasageri comparativ cu cei 152 avuti de China si 50 de Malaezia.

                  Malaezia pregăteşte lista echipamentelor necesare pentru a începe căutările avionului MH370 într-o altă zonă maritimă din Oceanul Indian de Sud, a anunţat, marţi, noul ministru malaezian al Transporturilor, Liow Tiong Lai. Relatările mass-mediei arată că misiunea Australiei va fi redirecţionată spre o zonă maritimă nouă din Oceanul Indian, la o distanţă de sute de kilometri de locul iniţial unde autorităţile au crezut că s-a prăbuşit aparatul de zbor.

                  Ministrul malaezian al Transporturilor a declarat că acţiunile de căutare intră, astfel, într-o altă etapă. Malaezia va consolida cooperarea cu China şi Australia, pentru a descoperi indicii în ce priveşte avionul MH370.



                  Dintre toate variantele si teoriile vehiculate pana acum, cea mai plauzibila ramane cea in care avionul s-a indreptat spre Oceanul Indian fiind pus pe pilot automat si s-a prabusit cand combustibilul s-a terminat. Toti cei aflati la bord au fost inconstienti din cauza depresurizarii si a hypoxiei cauzate de lipsa de oxigen, existand date care atesta ca avionul zburase la altitudini foarte mari dupa ce a facut bucla de intoarcere.

                  Totusi mai multi specialisti cat si o parte din presa sustin ca atunci cand avionul s-a intors si a cotit spre peninsula Malacca, acesta ar fi zburat in spatele unui alt avion pentru a nu fi depistat de radare si s-ar fi indreptat spre Kandahar, o zona macinata de conflicte din Afghanistan, aflata la granita cu Pakistan. Ziarul rusesc Moskovsky Komsomolets sustine ca avionul a fost deturnat de teroristi profesionisti spre aceasta zona, iar cei 239 de pasageri au fost impartiti in 7 grupuri, fiind tinuti acum ostatici in conditii greu de imaginat intr-o zona ascunsa din Kandahar, in noroi si infometati. Avionul ar urma sa fie folosit in viitorul apropiat pentru un atac terorist, similar celui de pe 11 septembrie. Stirea ziarului rusesc nu a putut fi confirmata de nimeni pana acum. Puteti citi mai multe aici: http://www.mirror.co.uk/news/world-n...igence-3407468
                  Last edited by gerrard88; 03.07.2014, 02:33.

                  Comment


                  • #84
                    Day 115

                    Au mai iesit la iveala doua lucruri in ultimele 24 de ore. Simulatorul pilotului Zaharie Shah, care ramane principalul suspect in cazul disparitiei avionului, indica faptul ca acesta exersase foarte mult la inceputul anului 2014 aterizari pe insule pustii din Oceanul Indian, acolo nu exista piste de aterizare. De-asemenea, s-a constatat ca Malaysia Airlines a incercat sa contacteze avionul disparut doar de 2 ori in urmatoarele 7 ore de la disparitie, ceea ce este de-a dreptul iesit din comun. Prima oara abia la 1h si 17 minute dupa ce aeronava fusese identificata ultima oara pe radar, iar a doua oara la alte 5 ore distanta de la prima tentativa de contact.

                    Comment


                    • #85
                      Un avion apartinand companiei Malyasia Airlines s-a prabusit in urma cu cateva ore la granita Ucrainei cu Rusia. Avionul venea de la Amsterdam si se indrepta spre Kuala Lumpur. Din ce am citit pe mai multe site-uri, toti cei 295 de oameni aflati la bord ar fi murit.

                      Potrivit unei surse a agenţiei ruse Interfax, avionul companiei aviatice malaeziene a început să piardă altitudine la 50 de kilometri de spaţiul aerian rusesc, iar la scurt timp a fost descoperit în flăcări pe teritoriul Ucrainei.


                      Avion prabusit in Ucraina. Aeronava Boeing 777 avea la bord 295 de persoane si plecase din Amsterdam - Interfax

                      Comment


                      • #86
                        Avionul a fost lovit de o racheta militara asta e un atentat terorist.

                        Comment


                        • #87
                          damn, it's not safe to fly Malayesia theese days....
                          A bet is always made between a fool and a thief - Chinese Proverb

                          Comment


                          • #88
                            Da e chiar incredibil asa ceva, din sute de companii aeriene, astia au pierdut 2 avioane in decurs de 4 luni......E vorba aia: "Omul nepotrivit la locul nepotrivit.....".

                            Comment


                            • #89
                              Am gasit un site misto.

                              http://www.flightradar24.com/

                              Arata tot traficu aerian live care se desfasoara pe intregul Glob. Daca apasati pe un avion, vi se deschide in stanga o pagina cu detalii despre el. De unde a pornit, unde ajunge, ce companie e, etc.

                              A se observa ce putine avioane mai survoleaza Ucraina si ce mult s-a aglomerat traficul deasupra Romaniei, multe companii preferand sa devieze de la ruta care traversa Ucraina si sa ocoleasca prin Romania.

                              Comment


                              • #90
                                O statistica sinistra:

                                Zborul MH-17 (un Boeing 777) care s-a prabusit joi, 17 iulie 2014, a zburat pentru prima data fix acum 17 ani, chiar pe 17 iulie 1997.
                                Last edited by gerrard88; 18.07.2014, 10:32.

                                Comment

                                Working...
                                X