Anunț

Collapse

Regulile forumului www.holdem.ro

Nu folositi holdem.ro pentru a trimite oferte private/rb deals prin mesajele private. Va rog sa va faceti site pentru asta (va pot da sfaturi).

Nu se accepta conturi care contin adrese de web (ex: Zapp.ro)

Nu se accepta posturi (sau semnaturi) care contin link-uri de afiliere/refer a friend/free money/alte forumuri de poker!

Nu se accepta injuraturi si atacuri la persoana. Nu sunt tolerate posturile ofensatoare, abuzive, sau rasiale

Nu se accepta discutii despre warez (cereri, oferte etc)

Nu se accepta semnaturi cu caractere mai mari decit size 2 (default). Nu se accepta semnaturi colorate.
Nu se accepta poze in semnaturi decit daca este vorba de grafice dinamice de pe sharkscope.com.

Nu se încurajează sub nici o formă goana după posturi. Nu se oferă absolut nici un premiu celui care depăşeşte recordul de posturi pe zi.

Nu se accepta posturi in care se scrie "check pm" sau "ai pm".

Nu se accepta posturi care contin doar smileys sau lol-uri

Nu cereti bani imprumut pe forum.

Nu ne dati mesaje private ca sa intrebati de parolele turneelor private organizate de alte siteuri (sau de la free-urile noastre).
Exista o singura metoda de a afla parolele noastre: Sa faceti 10 posturi de calitate pe forum. Nu va grabiti pentru ca pe sectiunea ascunsa apar DOAR parolele turneelor noastre, nimic altceva. Nu faceti spam pentru ca puteti fi avertizati. Acest sistem a fost introdus pentru a proteja turneele private holdem.ro de prezenta strainilor!

Nu postati in legatura cu alte turnee private decit cele organizate de holdem.ro

Ca ei ajungeti daca puneti parolele noastre pe alte siteuri!

Nu faceti referiri la pokeredge /poker crusher si nu prezentati informatii oferite de pokeredge/poker crusher.
Site-ul este considerat ilegal pe holdem.ro.

Daca vreti pareri despre statsurile din Poker Tracker, nu postati decit daca aveti in baza de date cel putin 6000 de miini.

Aveti voie cu avataruri animate. 160x160 dimensiune maxima. Va rog fara avataruri porno (Sexy da, porno nu)

Cei care au in semnatura linkuri clickable catre blog-uri personale sint rugati sa posteze pe acel blog si un link clickable inapoi catre holdem.ro!

------

Indatoririle userilor:

- Sa CAUTE cu atentie (folosind functia SEARCH) INAINTE de a deschide un subiect nou
- Sa NU posteze link-uri directe catre alte site-uri/resurse decat in cazul in care acest lucru este JUSTIFICAT si nu poate fi evitat. Regula se refera mai ales la siteuri cu informatii despre poker.

- Sa RESPECTE deciziile moderatorilor si DACA doresc sa se planga de ele sa se adreseze DOAR pe PM/E-MAIL super-moderatorilor sau administratorilor
- Sa NU abuzeze de functia PM / Chiar daca exista mesaje private, in cazul in care vom primi reclamatii un user poate si va fi banat daca in cadrul unui PM a avut o atitudine incorecta. (injuraturi, amenintari...etc)
- Sa incerce sa AJUTE colegii de forum si sa NU ii puna in posturi proaste cei ce poate nu sunt atat de priceputi.

TOTI membrii forumului raspund personal pentru continutul mesajelor publicate.
Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Holdem.ro nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum

---

Userii banati nu au voie sa isi faca un alt cont.

Userii dezamagiti nu pot deschide topicuri in care isi anunta plecarea de pe forum.

Adminii/moderatorii au ultimul cuvint.
Prezenta pe acest forum si acceptarea ca user reprezinta un PRIVILEGIU si nu un DREPT! In orice moment puteti fi banat daca NU respectati regulamentul si daca nu aveti un comportament CIVILIZAT.

Necunoasterea regulamentului forumului nu va absolva de incalcarea regulilor!
See more
See less

Disparitia aeronavei Malaysia Airlines Flight 370

Collapse
X
 
  • Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Day 16

    In ultimele zile cautarile au continuat fara rezultat in vestul orasului australian Perth. In ajutorul navelor si avioanelor australiene, s-au alaturat nave si avioane din Noua Zeelanda, USA, Japonia, China, Malaezia sau Norvegia.

    Nu s-a gasit nimic pana acum, au mai aparut imagini pe satelitul chinezesc cu obiecte plutitoare in acea zona, insa pana acum ele nu au fost gasite si exista posibilitatea sa nu aiba legatura cu avionul disparut.


    A aparut o stire ingrijoratoare in ultimele 2 zile (protv):

    Comandantul zborului MH370 a primit un apel cu putin timp inainte de decolare. Femeia aflata la capatul firului a folosit un act de identitate fals pentru a cumpara cartela de pe care a sunat.

    A fost unul dintre ultimele apeluri de pe telefonul mobil al comandatului Zaharie Ahmad Shah.

    Anchetatorii considera acest detaliu ca unul important, mai ales ca in Malaysia, pentru a cumpara o cartela pre-paid, trebuie sa completezi un formular in care sa-ti treci actul de identitate, masura ce a fost introdusa dupa atacurile de la 11 septembrie.

    Faptul ca aceasta cartela a fost cumparata cu un act fals ridica din nou indoieli asupra comandatului Zaharie. Barbatul de 53 de ani e banuit ca ar avea legaturi cu grupari teroriste, scrie Daily Mail care folosesc in mod obisnuit cartele ce nu pot fi urmarite.


    Ramane de vazut ce se va mai intampla in zilele urmatoare.

    Last edited by gerrard88; 23.03.2014, 12:13.

    Comment


    • #32
      de Fukushima a uitat toata lumea..

      Comment


      • #33
        Day17

        Prim-ministru malaezian a anuntat in urma cu putine momente ca pe baza unor noi date transmise de sateliti, a unor metode de calcul care nu au mai fost folosite niciodata anterior intr-o investigatie, s-a ajuns la concluzia ca avionul s-a prabusit in mijlocul Oceanului Indian, putin dupa ora 8 dimineata. E vorba de o zona aflata la mii de kilometri de orice bucata de pamant, deci sansele sa existe supravietuitori sunt practic nule.

        Comment


        • #34
          big up for the public apology...

          British Airways apologises for poorly timed 'discover the Indian Ocean' advert | The Drum
          A bet is always made between a fool and a thief - Chinese Proverb

          Comment


          • #35
            Day 21

            In ultimele zile au fost publicate mai multe imagini din satelit cu aproximativ 300 de obiecte ce plutesc in zona de cautari, iar toate indicatiile duceau catre posibile resturi ale aeronavei. Cum nu s-a descoperit nimic pana acum, bomba a venit in ultimele ore pe CNN, anuntandu-se ca e foarte probabil ca acele obiecte plutitoare sa nu aiba legatura cu avionul disparut intrucat se cauta in zona gresita, o greseala cu aproximativ 700 de mile marine. Aceasta eroare a survenit din faptul ca specialistii au calculat incorect ultima locatie a aeronavei pentru ca se pare ca in ultimele ore de zbor avionul a zburat mai jos si mai repede, ceea ce implicit a marit consumul de combustibil, iar aeronava nu avea cum sa ajunga atat de departe.

            Azi se fac 3 saptamani de cand avionul a disparut si inca nu s-a gasit nimic, nicio urma. Familiile celor disparuti sunt absolut disparute si blameaza autoritatile pentru faptul ca deja acestea si-au exprimat condoleante printr-un sms desi nu sunt inca dovezi solide ale prabusirii avionului, iar datele primite din satelit sunt destul de controversate si multi nu cred in acuratetea lor.

            In alta ordine de idei se pare ca Malaysia Airlines are sanse mari sa intre in faliment, zborurile au scazut considerabil iar compania avea probleme financiare inainte de acest caz care a facut inconjurul lumii. De-altfel solicitarile de pachete turistice pentru Malaezia au scazut semnificativ, multe agentii de turism din China, Australia sau Noua Zeelanda spunand ca turistii nu mai sunt interesati sa viziteze aceasta tara.
            Last edited by gerrard88; 28.03.2014, 06:46.

            Comment


            • #36
              Incet incet disparitia avionului incepe sa semene cu disparitia Elodiei, multe piste insa fara nici un rezultat. Mie unul mi se pare destul de greu de crezut ca nu au habar unde se afla avionul.

              Comment


              • #37
                ce mi se pare mie aiurea este existenta posibilitatii inchiderii sistemelor de localizare la avioanele comerciale. Sistemul ar trebui facut in asa fel incat sa nu se poata inchide de catre nimeni sistemele astea o data ce motorul avionului este pornit(sau avionul se pune in miscare), sistemul sa fie deci always on din momentul pornirii motorului si sa nu poata fi inchis in nici un fel nici din avion nici de la distanta.

                Comment


                • #38
                  Day23

                  Cautarile au continuat si astazi, insa fara rezultat. Obiectele reperate in ocean si "pescuite" de vasele din zona s-au dovedit a fi simple deseuri care nu au legatura cu avionul. La un moment dat se descoperise un obiect plutitor alb iar mai toata lumea credea ca apartine zborului MH370 insa s-a dovedit a fi total altceva.

                  Sotia si fiica pilotului Zaharie au declarat ca in ultimele 2 saptamani de dinaintea cursei acesta a avut un comportament ciudat, atipic. S-a luat la puricat si simulatorul acestuia insa nu s-a descoperit nimic ciudat, care sa ridice semne de intrebare.

                  Ancheta pare mai complicata ca oricand si nimic nu poate fi exclus pentru moment. Fara dovezi si bazandu-se doar pe traiectoria desenata de sateliti, autoritatile malaeziene nu stiu ce sa mai creada. Dupa ce le-au trimis SMS-uri familiilor pasagerilor cum ca nu exista supravietuitori si zborul s-a prabusit in ocean, acum declaratiile au fost mai rezervate si nimeni nu mai e sigur pe nimic.

                  Comment


                  • #39
                    Day 25

                    Acum a fost conferinta de presa in Perth, Australia, n-au aparut noutati prea multe, australienii au preluat ancheta, insa azi noapte s-au facut noi calcule si s-a realizat ca din nou se cauta in zona gresita. Cautarile s-au mutat putin spre vest, vreo 200 de mile. S-au pescuit o gramada de obiecte din ocean pana acum, salopete portocalii, bidoane de plastic, obiecte pescaresti, plasticuri si tot felul de alte porcarii, insa nimic nu s-a gasit sa aiba legatura cu zborul MH370. Anchetatorii spun ca la viteza cu care avionul ar fi intrat in ocean, aeronava ar fi trebuit sa se faramiteze in mii si mii de bucati. De-altfel in 2009 cand s-a prabusit AIR France-ul, nu s-a gasit nicio bucata mai mare ca dimensiunea unui birou.

                    Au mai aparut cateva informatii interesante, se pare ca atunci cand avionul s-a intors, acesta nu a facut o intoarcere directa, ci o bucla, ceea ce inseamna ca a virat spre dreapta, apoi "si-a taiat" traiectoria initiala ducandu-se in sus, iar apoi a schimbat de mai multe ori directia de zbor, ultima oara fiind reperat deasupra Stramtorii Malacca. Intorcerea avionului a fost catalogata de guvern "criminal act", stabilindu-se ca intoarcerea a fost voita si executata de un pilot profesionist.

                    De-asemenea s-a constatat ca ultimele cuvinte transmise din cabina nu au fost "Alright Good night" ci "Good night Malaysian three seven zero". Insa nu se stie cine le-a rostit. Autoritatile malaeziene sunt blamate in continuare ca ascund detalii ale anchetei si ca si-au intors de atat de multe ori discursul initial si informatiile oferite si se considera ca in primele zile ale anchetei s-au pierdut informatii valoroase.

                    Este cu siguranta cea mai ampla misiune de cautare din istorie, dar si cea mai costisitoare, in caz ca se va gasi epava, scoaterea ei ar putea avea costuri usturatoare. De exemplu operatiunile de repunere pe linia normala a vasului Costa Concordia au costat/costa 400-450 milioane de euro, iar acesta se afla la cateva sute de metri distanta de tarm. In cazul de fata probabil vorbim de miliarde de euro, oricum deja tot research-ul a fost extrem de costisitor, iar rezultatele pana acum sunt zero, nu s-a gasit nimic.
                    Last edited by gerrard88; 01.04.2014, 08:02.

                    Comment


                    • #40
                      Macar asa mai curata putin oceanele de bidoane.

                      Comment


                      • #41
                        Postat în original de gerrard88 Vezi post

                        De-asemenea s-a constatat ca ultimele cuvinte transmise din cabina nu au fost "Alright Good night" ci "Good night Malaysian three seven zero". Insa nu se stie cine le-a rostit. Autoritatile malaeziene sunt blamate in continuare ca ascund detalii ale anchetei si ca si-au intors de atat de multe ori discursul initial si informatiile oferite si se considera ca in primele zile ale anchetei s-au pierdut informatii valoroase.

                        Este cu siguranta cea mai ampla misiune de cautare din istorie, dar si cea mai costisitoare, in caz ca se va gasi epava, scoaterea ei ar putea avea costuri usturatoare. De exemplu operatiunile de repunere pe linia normala a vasului Costa Concordia au costat/costa 400-450 milioane de euro, iar acesta se afla la cateva sute de metri distanta de tarm. In cazul de fata probabil vorbim de miliarde de euro, oricum deja tot research-ul a fost extrem de costisitor, iar rezultatele pana acum sunt zero, nu s-a gasit nimic.
                        daca ar fi "cautat" unde trebuie n-ar fi costat atat. Ahh probabil nu doar mie mi se pare imposibil sa nu fie gasit cu tehnologia din 2014. Eu inca sustin ca e ceva poveste sa ia ochii de la alte chestii care se petrec peacolo.
                        When a man with money meets a man with experience, the man with experience leaves with money and the man with money leaves with experience...

                        Comment


                        • #43
                          Day 29

                          Au trecut 29 de zile de la disparitia avionului si ancheta nu prea a mai progresat. Zona de cautare s-a restrans mai mult, insa nu s-a gasit nimic, niciun rest din ramasitele aeronavei. Cutia neagra mai are baterii pentru maxim o zi dupa care va inceta sa mai emite semnale, iar gasirea epavei ar deveni aproape imposibila.

                          Se studiaza in continuare simulatorul de zbor si se pare ca s-au gasit cateva date care indicau ca in ultimele luni pilotul de 53 de ani exersa aterizari in conditii de siguranta in diferite medii sau situatii speciale. Autoritatile sunt blamate ca abia in ziua 27 au inceput cautarile cu submarine si ca ar fi trebuit sa identifice posibila ruta si zona de cautare cu o exactitate mai mare si mult mai devreme. Familiile sunt absolut devastate, dar multe dintre ele inca spera ca avionul a aterizat undeva in siguranta.
                          Last edited by gerrard88; 05.04.2014, 11:57.

                          Comment


                          • #44
                            Cica o nava chineza de cautare , a receptionat un ping pe o frecventza ce este a cutiilor negre,tocmai au zis pe CNN,poate ii dau de cap in al 12 lea ceas.
                            Respect ALL....fear NONE!

                            Comment


                            • #45
                              Postat în original de Chk10x Vezi post
                              Cica o nava chineza de cautare , a receptionat un ping pe o frecventza ce este a cutiilor negre,tocmai au zis pe CNN,poate ii dau de cap in al 12 lea ceas.
                              tre sa expire cutiile negre in cateva zile si apoi il gaseste..sa nu fie nicio dovada
                              When a man with money meets a man with experience, the man with experience leaves with money and the man with money leaves with experience...

                              Comment

                              Working...
                              X