Internetul e plin de plangeri la adresa Altex, atat relativ la serviciile de retur / garantie cat si la adresa angajatilor.
Patania mea:
Am cumparat online un televizor de la ei, un Panasonic cu diagonala de 99cm. Dupa ce a ajuns si l-am despachetat, mi-am dat seama ca e totusi prea mare pentru dormitor asa ca, am sunat si am intrebat politicos daca il pot schimba cu acelasi model insa varianta de 80cm. Au zis ca da, l-am trimis prin curier, ambalat exact cum a mi-a fost trimis. La o zi dupa ce l-am trimis, am fost sunat si mi s-a spus ca televizorul prezinta "urme de matuire" pe rama si ca nu poate fi primit pentru retur. Le-am raspuns ca asa ceva e imposibil pentru ca nu am facut absolut nimic care sa cauzeze matuirea ramei - nu l-am sters cu nicio substanta coroziva, l-am dezambalat si ambalat, infoliat in cutia si accesoriile originale. Am sunat la OPC care m-au sfatuit sa depun plangere si sa refuz preluarea coletului. Asa am facut si acum astept rezolvarea sesizarii. Sfatul meu: nu luati nimic de buna credinta - faceti poze la produs, copii dupa factura, copii dupa certificat de garantie etc. daca aveti de gand sa trimiteti un produs inapoi. Singura explicatie pe care o gasesc: tv-ul a fost trimis "matuit" si nu mi-am dat seama, neavand cum sa-l compar cu un tv cu rama "nematuita" ori vor sa-mi plaseze un tv deja folosit / reconditionat / care a fost expus la raft. Ulterior, am citit pe site-ul lor, la "Termeni si Conditii" ca produsele nu se accepta pentru retur daca acestea prezinta urme de matuire. Ceva se intampla acolo, iar rezultatul este - bataie de joc fata de clienti.
Am citit ulterior ca e o practica frecventa a celor de la Altex sa repuna in circuit produse folosite - reconditionate. Citisem iarasi, pe un alt forum despre un reprezentant al unui service Sony care explica cam in ce fel se "poarta" cei de la Altex cu produsele pe care le manipuleaza. Rusine celor de Altex - sa cauzezi stricaciuni unui produs si apoi sa invinuiesti clientul - cred ca nu se poate mai jos de atat.
Patania mea:
Am cumparat online un televizor de la ei, un Panasonic cu diagonala de 99cm. Dupa ce a ajuns si l-am despachetat, mi-am dat seama ca e totusi prea mare pentru dormitor asa ca, am sunat si am intrebat politicos daca il pot schimba cu acelasi model insa varianta de 80cm. Au zis ca da, l-am trimis prin curier, ambalat exact cum a mi-a fost trimis. La o zi dupa ce l-am trimis, am fost sunat si mi s-a spus ca televizorul prezinta "urme de matuire" pe rama si ca nu poate fi primit pentru retur. Le-am raspuns ca asa ceva e imposibil pentru ca nu am facut absolut nimic care sa cauzeze matuirea ramei - nu l-am sters cu nicio substanta coroziva, l-am dezambalat si ambalat, infoliat in cutia si accesoriile originale. Am sunat la OPC care m-au sfatuit sa depun plangere si sa refuz preluarea coletului. Asa am facut si acum astept rezolvarea sesizarii. Sfatul meu: nu luati nimic de buna credinta - faceti poze la produs, copii dupa factura, copii dupa certificat de garantie etc. daca aveti de gand sa trimiteti un produs inapoi. Singura explicatie pe care o gasesc: tv-ul a fost trimis "matuit" si nu mi-am dat seama, neavand cum sa-l compar cu un tv cu rama "nematuita" ori vor sa-mi plaseze un tv deja folosit / reconditionat / care a fost expus la raft. Ulterior, am citit pe site-ul lor, la "Termeni si Conditii" ca produsele nu se accepta pentru retur daca acestea prezinta urme de matuire. Ceva se intampla acolo, iar rezultatul este - bataie de joc fata de clienti.
Am citit ulterior ca e o practica frecventa a celor de la Altex sa repuna in circuit produse folosite - reconditionate. Citisem iarasi, pe un alt forum despre un reprezentant al unui service Sony care explica cam in ce fel se "poarta" cei de la Altex cu produsele pe care le manipuleaza. Rusine celor de Altex - sa cauzezi stricaciuni unui produs si apoi sa invinuiesti clientul - cred ca nu se poate mai jos de atat.
Comment