Acum o ora am vizionat capetele de afis pe astazi la Youtube. Printre ele, o reclama infecta la Ford Focus care nu-si merita nici de departe nici ratingul nici audienta:
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=JuUKTHsBVaw]YouTube - Novo Ford Focus - Fábrica[/ame]
Evident, m-am mirat si am postat un comentariu unde spuneam ca cifrele is faked si ca youtube face reclama mascata punand in top porcarii comerciale. Comentariul meu a fost sters in cateva minute. Daca vreti sa va convingeti, postati un mesaj negativ, o sa fie sters imediat.
Gresesc eu, sau adul ala e naspa? Eu zic ca ratingul e smenuit si ca youtube cenzureaza.
Acuma, poate nu-mi dau eu seama: cenzura asta e acceptabila, sau e un abuz gretos la adresa libertatii de exprimare pe un site public?
Pare un fleac, e vorba de o reclama banala. Dar incep sa ma gandesc ca filmele lui George Carlin au DOAR cateva mii sau maxim zeci de mii de views, sau ca filme incendiare gen Zeitgeist, ori videourile lui NuffRespect la fel, au cifre foarte joase comparativ cu impactul lor real si cu gravitatea temelor puse pe tapet.
Si astfel, din aproape in aproape, ajungem la concluzii foarte grave in ce priveste cantitatea si calitatea informatiilor care ne formeaza noua opiniile.
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=JuUKTHsBVaw]YouTube - Novo Ford Focus - Fábrica[/ame]
Evident, m-am mirat si am postat un comentariu unde spuneam ca cifrele is faked si ca youtube face reclama mascata punand in top porcarii comerciale. Comentariul meu a fost sters in cateva minute. Daca vreti sa va convingeti, postati un mesaj negativ, o sa fie sters imediat.
Gresesc eu, sau adul ala e naspa? Eu zic ca ratingul e smenuit si ca youtube cenzureaza.
Acuma, poate nu-mi dau eu seama: cenzura asta e acceptabila, sau e un abuz gretos la adresa libertatii de exprimare pe un site public?
Pare un fleac, e vorba de o reclama banala. Dar incep sa ma gandesc ca filmele lui George Carlin au DOAR cateva mii sau maxim zeci de mii de views, sau ca filme incendiare gen Zeitgeist, ori videourile lui NuffRespect la fel, au cifre foarte joase comparativ cu impactul lor real si cu gravitatea temelor puse pe tapet.
Si astfel, din aproape in aproape, ajungem la concluzii foarte grave in ce priveste cantitatea si calitatea informatiilor care ne formeaza noua opiniile.
Comment