Salut,
Acum vreo cateva zile am primit o notificare cum ca accountul meu este suspendat(frozen).
Am trimis email catre support, si am primit ( dupa multe ore) un email conform caruia contul mi-a fost suspendat pentru folosirea unui VPN pentru conectare si mi se zicea ca mi-a fost trimis si un mail anterior prin care mi se solicita trimiterea unor acte care sa dovedeasca faptul ca adresa mea din buletin, pasaport, etc. corespunde cu adresa de pe stars. Mi s-a mentionat ca pana nu imi sunt verificate informatiile acestea nu o sa-mi fie deblocat contul.
Am trimis apoi email cu toate actele solicitate + explicatia pentru care am folosit VPN ( stau in camin, iar porturile pentru stars sunt inchise).
Problema e ca deja au trecut vreo 48 de ore de cand am trimis emailul cu actele si n-am primit nici un raspuns.
Asa prost e supportul la stars? Ati mai patit careva faze de genu? Cat a durat sa le rezolvati? Si cum anume le-ati rezolvat?
Mersi!
Acum vreo cateva zile am primit o notificare cum ca accountul meu este suspendat(frozen).
Am trimis email catre support, si am primit ( dupa multe ore) un email conform caruia contul mi-a fost suspendat pentru folosirea unui VPN pentru conectare si mi se zicea ca mi-a fost trimis si un mail anterior prin care mi se solicita trimiterea unor acte care sa dovedeasca faptul ca adresa mea din buletin, pasaport, etc. corespunde cu adresa de pe stars. Mi s-a mentionat ca pana nu imi sunt verificate informatiile acestea nu o sa-mi fie deblocat contul.
Am trimis apoi email cu toate actele solicitate + explicatia pentru care am folosit VPN ( stau in camin, iar porturile pentru stars sunt inchise).
Problema e ca deja au trecut vreo 48 de ore de cand am trimis emailul cu actele si n-am primit nici un raspuns.
Asa prost e supportul la stars? Ati mai patit careva faze de genu? Cat a durat sa le rezolvati? Si cum anume le-ati rezolvat?
Mersi!
Comment