Anunț

Collapse

Regulile forumului www.holdem.ro

Nu folositi holdem.ro pentru a trimite oferte private/rb deals prin mesajele private. Va rog sa va faceti site pentru asta (va pot da sfaturi).

Nu se accepta conturi care contin adrese de web (ex: Zapp.ro)

Nu se accepta posturi (sau semnaturi) care contin link-uri de afiliere/refer a friend/free money/alte forumuri de poker!

Nu se accepta injuraturi si atacuri la persoana. Nu sunt tolerate posturile ofensatoare, abuzive, sau rasiale

Nu se accepta discutii despre warez (cereri, oferte etc)

Nu se accepta semnaturi cu caractere mai mari decit size 2 (default). Nu se accepta semnaturi colorate.
Nu se accepta poze in semnaturi decit daca este vorba de grafice dinamice de pe sharkscope.com.

Nu se încurajează sub nici o formă goana după posturi. Nu se oferă absolut nici un premiu celui care depăşeşte recordul de posturi pe zi.

Nu se accepta posturi in care se scrie "check pm" sau "ai pm".

Nu se accepta posturi care contin doar smileys sau lol-uri

Nu cereti bani imprumut pe forum.

Nu ne dati mesaje private ca sa intrebati de parolele turneelor private organizate de alte siteuri (sau de la free-urile noastre).
Exista o singura metoda de a afla parolele noastre: Sa faceti 10 posturi de calitate pe forum. Nu va grabiti pentru ca pe sectiunea ascunsa apar DOAR parolele turneelor noastre, nimic altceva. Nu faceti spam pentru ca puteti fi avertizati. Acest sistem a fost introdus pentru a proteja turneele private holdem.ro de prezenta strainilor!

Nu postati in legatura cu alte turnee private decit cele organizate de holdem.ro

Ca ei ajungeti daca puneti parolele noastre pe alte siteuri!

Nu faceti referiri la pokeredge /poker crusher si nu prezentati informatii oferite de pokeredge/poker crusher.
Site-ul este considerat ilegal pe holdem.ro.

Daca vreti pareri despre statsurile din Poker Tracker, nu postati decit daca aveti in baza de date cel putin 6000 de miini.

Aveti voie cu avataruri animate. 160x160 dimensiune maxima. Va rog fara avataruri porno (Sexy da, porno nu)

Cei care au in semnatura linkuri clickable catre blog-uri personale sint rugati sa posteze pe acel blog si un link clickable inapoi catre holdem.ro!

------

Indatoririle userilor:

- Sa CAUTE cu atentie (folosind functia SEARCH) INAINTE de a deschide un subiect nou
- Sa NU posteze link-uri directe catre alte site-uri/resurse decat in cazul in care acest lucru este JUSTIFICAT si nu poate fi evitat. Regula se refera mai ales la siteuri cu informatii despre poker.

- Sa RESPECTE deciziile moderatorilor si DACA doresc sa se planga de ele sa se adreseze DOAR pe PM/E-MAIL super-moderatorilor sau administratorilor
- Sa NU abuzeze de functia PM / Chiar daca exista mesaje private, in cazul in care vom primi reclamatii un user poate si va fi banat daca in cadrul unui PM a avut o atitudine incorecta. (injuraturi, amenintari...etc)
- Sa incerce sa AJUTE colegii de forum si sa NU ii puna in posturi proaste cei ce poate nu sunt atat de priceputi.

TOTI membrii forumului raspund personal pentru continutul mesajelor publicate.
Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Holdem.ro nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum

---

Userii banati nu au voie sa isi faca un alt cont.

Userii dezamagiti nu pot deschide topicuri in care isi anunta plecarea de pe forum.

Adminii/moderatorii au ultimul cuvint.
Prezenta pe acest forum si acceptarea ca user reprezinta un PRIVILEGIU si nu un DREPT! In orice moment puteti fi banat daca NU respectati regulamentul si daca nu aveti un comportament CIVILIZAT.

Necunoasterea regulamentului forumului nu va absolva de incalcarea regulilor!
See more
See less

Nu porneste masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu porneste masina

    nu mi s-a mai intamplat niciodata pana acum, asa ca habar n-am ce dracu sa-i fac. azi dimineata, la -20 de grade, i-am dat cheie, a PORNIT din prima, dupa care s-a stins motorul aproape imediat. am zis nu-i problema, a mai facut asa si zilele trecute, o pornesc din nou. laie. n-a mai pornit. invarte ce dracu tre sa invarta cand ii dau cheie, dar nu mai porneste neam. stiu ca aveam o problema la motor, la cilindrul nr3, cica se afuma(aia de la reprezenta mi-au recomandat sa inlocuiesc fisele de la bujii si le-am comandat insa dupa 3 saptamani tot n-au venit si am lasat-o asa, oricum aia imi tot ziceau non-stop sa inlocuiesc cate ceva) sau ce mama lui face, aveam problema in mers la faza asta, adik se cam ineca atunci cand acceleram pana in 3000rpm. iarna trecuta, pornea fara probleme la -25 cu 2 bujii arse, cu catalizatorul infundat si cu bobina de inductie arsa. de atunci i-am schimbat si bujiile, si bobina inductie si catalizator si inca ceva dar am uitat. chiar cu 2-3 zile inainte mi se aprinsese martorul de check engine si simteam un usor miros de gaze in masina, eu am zis ca oi fi luat vreun morman de zapada de mi-a sarit ceva de la locul lui de sub masina, dar na. eu stiu. azi voiam sa o verific. problema e ca nici nu sunt in Romania, si nici unde stateam eu de obicei caci acolo pe strada aveam cel putin 5 service-uri. chemam pe vecinul si o rezolvam. asa sunt la vreo 20 km, masina bagata pe o stradutza, parcat undeva inghesuit deci nici pe platforma nu prea am cum sa o iau. asa ca daca n-o pornesc acolo ramane toata iarna.
    asa ca am nevoie de cateva sfaturi de la cineva care a mai trecut prin asa ceva, eventual de o minune, ceva modele de rugaciuni si incantatii. ce naiba as putea sa-i fac? *masina e un ford mondeo din 2003, benzina, 2495 v6.

  • #2
    Daca vrei sa ajungi cu ea pana la service, desfa-i furtunul din capatul admisiei (nu stiu ce masina ai ca sa iti pot spune unde sa te uiti, dar te prinzi tu), urca-te la volan si in timp ce tu ii dai cheie si ii calci acceleratia, roaga pe cineva sa iti dea cu spray in capul admisiei. Merge orice deodorant pe baza de alcool (tre sa fie deo din ala clasic, in tub presurizat) daca nu gasesti Spray de Pornire (chiar asa se numeste).

    Mirosul de gaze in habitaclu poate avea multe cauze, eu ti-as recomanda sa mergi intr-un service unde iti pot face aia diagnoza computerizata..m-as hazarda sa iti spun ca e posibil sa aiba ceva la pompa EGR (daca are asa ceva) gen sa ii fi ramas blocata valva, dar fara diagnoza nu imi pot face o idee... Oricum te sfatuiesc sa nu mai lasi masina sa cada asa progresiv, cand ceva se strica schimba piesa pt ca masina e un tot unitar si o piesa dusa inseamna de regula afectarea altora care au legatura cu piesa respectiva si cu proasta sa functionare.
    ​Obstacles are what we see when we take our eyes off the goal.

    Comment


    • #3
      Bateria ?
      Heart and commitment.

      Comment


      • #4
        eu as zice sa gasesti un mecanic,aia cu sprayul nu o sa rezolve nimic decat daca e motorul praf si nu are compresie sa porneasca,pe cand a ta pare ca nu ar avea alimentare + ca daca dai prea mult o sa spargi motorul ( deodorantul e poveste , ai nevoie de spray de pornire)
        ah,nu avea cum sa mearga masina cu bobina de inductie arsa :P

        Comment


        • #5
          merci Cristina, l-am rugat pe vecinu' sa vina sa ma ajute s-o pornesc, o sa ii zic si de spray daca nu dau eu o fuga sa caut. masina doar ce venise dupa reparatii in vara cand ii schimbasem aproape tot mai putin fisele de la bujii (am asteptat > 3 saptamani sa vina pana m-am lasat balta, asta la tiriac auto), abia atunci cand i-am facut diagnosa am descoperit toate problemele acelea. de fapt pe rand le-am descoperit, imi ziceau aia la fiecare vizita ca de fapt mai e ceva ce trebuie schimbat, mi se urcase la cap.
          ar putea fi de la egr, din cate stiu are, mai ales ca am avut probleme la admisie/evacuare. acolo imi dadea tot timpul eroare, chiar si dupa ce am schimbat triliarde de piese (IMRC-ul - care controleaza clapetele de admisie, catalizatorul, sonda lambd etc). nici aia de la reprezentanta nu au stiut exact (parerea mea ca sunt incompetenti, ei se scuzau ca nu au mai lucrat pe motorul asta) dupa ce i-am facut toate astea, functiona mult-mult mai bine, doar ca se impotmolea un pic la turatii mici, in rest mergea foarte bine, se ducea in 200 lejer, dupa 2500-3000 zburda. am zis ca daca a mers cu toate alea stricate, daca mai astept putin sa schimb si fisele alea nu o muri. ei uite ca... acum sigur "a picat" ceva din nou, ceva ce nu ma lasa sa o pornesc la temperaturile astea. doar ca n-am idee ce.
          @medcj - bateria e relativ noua, nu da semne ca ar fi slaba acum sau ceva. are putere, invarte. am schimbat 3 baterii pana acum la masini, nu pare sa fie asta problema, desi nu se stie niciodata. plus ca nici n-am lasat-o foarte mult in frig. a stat ea si o saptamana tot la temparaturi din astea si n-am avut probleme.

          - - - Actualizat - - -

          Postat în original de Cheloo Vezi post
          eu as zice sa gasesti un mecanic,aia cu sprayul nu o sa rezolve nimic decat daca e motorul praf si nu are compresie sa porneasca,pe cand a ta pare ca nu ar avea alimentare + ca daca dai prea mult o sa spargi motorul ( deodorantul e poveste , ai nevoie de spray de pornire)
          ah,nu avea cum sa mearga masina cu bobina de inductie arsa :P
          asa m-au mintit aia la service ca cik e arsa sau stricate in fine, si am schimbat-o

          Comment


          • #6
            i-am mai dat cateva chei acum, nu a vrut, nici nu am insistat foarte mult. in afara de miros de benzina, nimic nou. am noroc ca astia nu sarbatoresc Craciunul in perioada asta, desi am impresia ca maestru de tre sa vina e musulman ca ma saluta tot timpul "salam salam"

            Comment


            • #7
              Postat în original de Cheloo Vezi post
              deodorantul e poveste , ai nevoie de spray de pornire
              du-te, tu! Si eu de ce am pornit Pathfinderul cu spray Rexona? I-o fi placut cum miroase...
              ​Obstacles are what we see when we take our eyes off the goal.

              Comment


              • #8
                Postat în original de marcoskaloo Vezi post
                invarte ce dracu tre sa invarta cand ii dau cheie, dar nu mai porneste
                Se pare ca e o problema destul de comuna si grava la Ford.Trebuie inlocuit Bendix-ul,ca un fel de engranaj care nu mai agata bine si da in gol.

                P.S:Nu stiu nimic despre nimic,am cunostinte care au patit asa ceva,200€ bendixul si 300€ manopera.

                Comment


                • #9
                  ce poti face si singur e sa verifici filtrul de benzina sa vezi daca e ok, iar daca e in regula cand vine mecanicul chiar daca reuseste sa o porneasca, sa verifice si presiunea la pompa de benzina. trebuie sa fie ~4.5bari la relanti la motorul tau.
                  Last edited by CrazyMaxX; 24.12.2012, 18:28.

                  Comment


                  • #10
                    @OSO - nu am gasit detalii despre problema aceasta la motorul meu, cred ca bendix din ala se gaseste doar la motoatele pe diesel la 500 de euro reparatia sigur acolo ramane pana in primavara
                    @CrazyMaxX - ala nu prea mai vine nici nu-l mai stresez pe ziua de azi. mi-a recomandat cik sa scot bateria. o sa ma duc acum la masina si am sa verific si filtrul, acum sa vezi bataie ca dimineata nu am reusit s-o deschid. e posibil sa fie si asta, eu habar n-am sunt oarecum tufa .
                    n-am precizat, dar in zilele trecute cand mi se aprinsese martorul, avea oarecum variatii de turatie destul de mari(cobora acul pe la 4-500 se cacaia acolo apoi urca brusc pe la 1500 apoi se stabiliza), o data chiar s-a oprit motorul, cand rula la relanti si o lasasem sa se incalzeasca putin. asta cand doar ce o porneam si era rece motorul. daca o porneam dupa ce mersesem deja cu ea in ziua respectiva, nu facea asa.

                    Comment


                    • #11
                      eu am patit ceva similar dar cu mult miros de motorina(obv ca era diesel)...era rupt/iesit furtunu de alimentare de la motorina si imi pompa motorina sub masina,m am bagat sub ea si l am bandajat pan la mecanic,iar la alta masina am patit ceva de genu dar fara mirosuri, pur si simplu a murit motoru si n a mai vrut sa porneasca desi invartea bine,a fost senzoru de turatie la care nu cred ca ai ce s ii faci pe moment.

                      edit: faza cu inecatu e de la debimetru, pt verificare poti s ii scoti mufa s vezi daca merge mai bine fara(cand reusesti sa o pornesti), si daca nu se mai ineaca el e de vina
                      Last edited by Are5; 24.12.2012, 20:48.

                      Comment


                      • #12
                        vezi poate tia inghetat combustibilul, eu am mai patit asta

                        Comment


                        • #13
                          poate la bicicleta.
                          benzina nu ingheata,man,la temperaturile astea...ingheata alte chestii p-acolo,dar nu benzina.la minus 25 de grade motorina devine mai densa,la benzina no problem.doar daca ai pus tu ceva apa sa faci din 5 litri 10,altfel no chance.
                          Last edited by alexx_tores; 25.12.2012, 05:56.

                          Comment


                          • #14
                            Probabilitate foarte mare sa fie pompa de benzina (aia din rezervor). Tre sa fie cumva sub bancheta din spate. Eu am inlocuit doua pana acum, una la o masina diesel si recent la una pe benzina. Exact astea sunt simptomele... invarte (deci nu e niciun bendix, ca electromotorul lucreaza) dar pare sa nu se alimenteze. N-ar trebui sa coste mult si se schimba destul de usor. Bine, asta nu inseamna ca eu m-am incumetat s-o schimb singur Craciun fericit !
                            "Fiecare grinder poarta in ranita sa o bratara WSOP" - Napoleon Bonacarte

                            Comment


                            • #15
                              Postat în original de DebbieDowner Vezi post
                              du-te, tu! Si eu de ce am pornit Pathfinderul cu spray Rexona? I-o fi placut cum miroase...
                              oke,nu o sa insist

                              Comment

                              Working...
                              X