Anunț

Collapse

Regulile forumului www.holdem.ro

Nu folositi holdem.ro pentru a trimite oferte private/rb deals prin mesajele private. Va rog sa va faceti site pentru asta (va pot da sfaturi).

Nu se accepta conturi care contin adrese de web (ex: Zapp.ro)

Nu se accepta posturi (sau semnaturi) care contin link-uri de afiliere/refer a friend/free money/alte forumuri de poker!

Nu se accepta injuraturi si atacuri la persoana. Nu sunt tolerate posturile ofensatoare, abuzive, sau rasiale

Nu se accepta discutii despre warez (cereri, oferte etc)

Nu se accepta semnaturi cu caractere mai mari decit size 2 (default). Nu se accepta semnaturi colorate.
Nu se accepta poze in semnaturi decit daca este vorba de grafice dinamice de pe sharkscope.com.

Nu se încurajează sub nici o formă goana după posturi. Nu se oferă absolut nici un premiu celui care depăşeşte recordul de posturi pe zi.

Nu se accepta posturi in care se scrie "check pm" sau "ai pm".

Nu se accepta posturi care contin doar smileys sau lol-uri

Nu cereti bani imprumut pe forum.

Nu ne dati mesaje private ca sa intrebati de parolele turneelor private organizate de alte siteuri (sau de la free-urile noastre).
Exista o singura metoda de a afla parolele noastre: Sa faceti 10 posturi de calitate pe forum. Nu va grabiti pentru ca pe sectiunea ascunsa apar DOAR parolele turneelor noastre, nimic altceva. Nu faceti spam pentru ca puteti fi avertizati. Acest sistem a fost introdus pentru a proteja turneele private holdem.ro de prezenta strainilor!

Nu postati in legatura cu alte turnee private decit cele organizate de holdem.ro

Ca ei ajungeti daca puneti parolele noastre pe alte siteuri!

Nu faceti referiri la pokeredge /poker crusher si nu prezentati informatii oferite de pokeredge/poker crusher.
Site-ul este considerat ilegal pe holdem.ro.

Daca vreti pareri despre statsurile din Poker Tracker, nu postati decit daca aveti in baza de date cel putin 6000 de miini.

Aveti voie cu avataruri animate. 160x160 dimensiune maxima. Va rog fara avataruri porno (Sexy da, porno nu)

Cei care au in semnatura linkuri clickable catre blog-uri personale sint rugati sa posteze pe acel blog si un link clickable inapoi catre holdem.ro!

------

Indatoririle userilor:

- Sa CAUTE cu atentie (folosind functia SEARCH) INAINTE de a deschide un subiect nou
- Sa NU posteze link-uri directe catre alte site-uri/resurse decat in cazul in care acest lucru este JUSTIFICAT si nu poate fi evitat. Regula se refera mai ales la siteuri cu informatii despre poker.

- Sa RESPECTE deciziile moderatorilor si DACA doresc sa se planga de ele sa se adreseze DOAR pe PM/E-MAIL super-moderatorilor sau administratorilor
- Sa NU abuzeze de functia PM / Chiar daca exista mesaje private, in cazul in care vom primi reclamatii un user poate si va fi banat daca in cadrul unui PM a avut o atitudine incorecta. (injuraturi, amenintari...etc)
- Sa incerce sa AJUTE colegii de forum si sa NU ii puna in posturi proaste cei ce poate nu sunt atat de priceputi.

TOTI membrii forumului raspund personal pentru continutul mesajelor publicate.
Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Holdem.ro nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum

---

Userii banati nu au voie sa isi faca un alt cont.

Userii dezamagiti nu pot deschide topicuri in care isi anunta plecarea de pe forum.

Adminii/moderatorii au ultimul cuvint.
Prezenta pe acest forum si acceptarea ca user reprezinta un PRIVILEGIU si nu un DREPT! In orice moment puteti fi banat daca NU respectati regulamentul si daca nu aveti un comportament CIVILIZAT.

Necunoasterea regulamentului forumului nu va absolva de incalcarea regulilor!
See more
See less

Disparitia aeronavei Malaysia Airlines Flight 370

Collapse
X
 
  • Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    cei doi cetateni suspecti care circulau cu pasapoarte furate erau defapt iranieni de-ai nostri, din Berceni, si e foarte probabil ca acestia sa fi deturnat avionul pt a-l dezmembra si a-l vinde la fier vechi.

    Comment


    • #17
      Day 11

      Azi nu s-a mai aflat mare lucru in ancheta disparitiei aeronavei. Se pare ca ultimele cuvinte "Alright GoodNight" au fost rostite de copilot, transmitatorul principal fiind deja oprit.

      Numarul tarilor care cauta aeronava a ajuns acum la 26, iar conform autoritatilor este cea mai ampla misiune de cautare si salvare din istorie.

      Avionul e cautat in acel arc de cerc (de la liniile rosii spre stanga) , traseul neputand fii stabilit cu exactitate intrucat pingurile motoarelor au fost transmise spre un singur satelit, iar in mod normal ai nevoie de 3 sateliti pentru a desena traseul unui avion in astfel de situatii.

      Last edited by gerrard88; 18.03.2014, 03:52.

      Comment


      • #18
        Un oficial malaezian in urma cu cateva minute: "We are not sure we are looking in the right ocean" : )

        Comment


        • #19
          Un counselor malaezian in direct la CNN: "When the authorities told to the relatives of the passengers that hijacking is taking seriously into consideration, they were almost euphorics. This is the only chance for the passengers to be still alive"
          Last edited by gerrard88; 18.03.2014, 06:16.

          Comment


          • #20
            au mai spus si ca pilotul Shah era "against the system"...si ca era fan infocat al unei personalitati care fusese bagata la puscarie recent(nu mai stiu exact cine...nu asta era important...ideea era ca poate fi un motiv pentru a face lucruri crazy).
            au mai spus ca familia pilotului shah se mutase de la el din casa cu 1 zi inainte.
            Astea 2 de mai sus mi se pare ca se potrivesc cu faptul ca a inchis sistemele de telecomunicatii si era super priceput(avea si flight simulator acasa...o groaza de experienta etc).
            Nu vad de ce toata lumea exclude ideea unei sinucideri(prabusiri intentionate) pe simplu motiv ca ar fi putut sa il prabuseasca direct in locul unde se afla. Poate ca nu a vrut sa stie lumea, familia, etc...poate o facea ptr el si nu vroia sa mai stie nimeni. Who cares de ce a facut altceva. E ca si cum ai incerca sa intri in mintea unui fish. Nu poti anticipa ce face cineva care isi vrea raul. E total imprevizibil (Ca Jokeru din The Dark Knight: "I just do things" ).

            Comment


            • #21
              Nu erau 4 piloti la bord?
              Transponderul se inchide si daca se ia masura inchiderii sistemelor electrice, in cazul unei defectiuni grave.
              Personal cred ca ei au incercat sa duca avionu pe o insula unde sa incerce sa.l aterizeze

              Comment


              • #22
                Erau 2 piloti. Problema e ca transponderul secundar a fost inchis la 14 minute dupa transponderul principal (ACARS Systems se mai numesc), ori in cazul unei defectiuni majore, tot panoul electric cadea, implicit ambele transpondere.

                Comment


                • #23
                  O teorie interesanta si foarte probabila:
                  Malaysia Plane Fire - Business Insider
                  "Money get back, I'm all right Jack, Keep your hands off my stack"

                  I'm going ing...

                  Comment


                  • #24
                    Imi place teorie expusa de acel pilot, se potriveste perfect evenimentelor petrecute. O posibila intoxicare cu fum a cabinei pilotilor sau un incendiu izolat i-ar fi putut lasa incostienti, cu avionul pus deja pe pilot automat in tentativa de intoarcere spre cel mai apropiat aeroport peste care au trecut, iar aeronava a zburat in gol. Ce a urmat practic, a fost un traseu de 7-8 ore pana combustibilul s-a terminat si avionul s-a prabusit in Oceanul Indian.

                    Ar ramane doua intrebari majore:

                    1. Cat de repede s-ar fi putut raspandi acel fum pentru a-i lasa incostienti pe piloti, acestia neapucand sa anunte personalul de bord sau pasagerii?

                    2. De ce nu a telefonat nimeni din avion, tinand cont ca la clasa I erau "airphones", iar pasagerii aveau sute de telefoane mobile?


                    O exeplicatie ar fi asta:

                    Why were there no phone calls from MH370? - CNN.com




                    Foarte probabil sa fii fost acesta scenariu, cu avionul mergand in gol fara sa-l piloteze nimeni, pilotii inconstienti sau morti, iar pasagerii posibil inconstienti si ei......



                    UPDATE: We reached out to a couple of 777 pilots to ask what they thought of this theory. They were skeptical. They said the first course of action on a "smoke and fumes" checklist is to put on an oxygen mask — even before turning the plane toward a runway


                    Totusi cum ramane si cu acele cuvinte "Alright goodnight" care ar fi fost spuse dupa oprirea transmitatoarelor?
                    Last edited by gerrard88; 19.03.2014, 04:56.

                    Comment


                    • #25
                      Chiar acum pe CNN se dezbate din nou subiectul. S-a aflat ca acele cuvinte "Alright goodnight" au fost rostite cu 12 minute dupa ce avionul a virat spre stanga si s-a intors.

                      Comment


                      • #26
                        Day 12

                        A mai trecut o zi si nu s-a mai aflat mare lucru. Din simulatorul pilotului Zaharie au fost sterse niste date cu cateva zile inainte de disparitie, date pe care specialistii incearca acum sa le recupereze.

                        Sunt tot felul de relatari din Insule micute care raporteaza ca ar fi vazut avionul zburand la joasa altitudine, insa niciuna nu a putut fi confirmata pana acum.

                        Specialistii sunt impartiti, unii considera ca sirul evenimentelor ar fi putut incepe din cauza unei probleme tehnice in cabina pilotilor, altii au inceput sa excluda problemele tehnice ale avionului pe baza mai multor investigatii minutioase scoase la iveala.

                        Bateria cutiei negre mai are 18 zile de viata dupa care va inceta sa mai emita semnale.

                        Aria de cautare s-a extins la 2.97 milioane de mile marine, ceea ce inseamna aproximativ suprafata Statelor Unite ale Americii.

                        Avionul ar putea sa nu mai fie gasit niciodata.
                        Last edited by gerrard88; 19.03.2014, 19:06.

                        Comment


                        • #27
                          funny-so-they-can-track-your-phone-but-lost-a-plane-01.jpg

                          Comment


                          • #28
                            daca tot compara suprafata de cautare cu suprafata statelor unite, ar trebui sa il caute acolo (if you know what I mean)
                            When a man with money meets a man with experience, the man with experience leaves with money and the man with money leaves with experience...

                            Comment


                            • #29
                              Se pare ca au gasit resturi din avion la Vest de Australia, in Oceanul Indian.

                              Pe cnn e stirea. Dar inca nu e confirmata cu exactitate.

                              Australia's PM says authorities have found objects in the Indian Ocean possibly related to the search for Flight 370.

                              Comment


                              • #30
                                Day 14

                                Dupa 2 zile de cautari de la publicarea australienilor despre posibile resturi la vest de Australia nu a fost descoperit nimic in zona in care satelitul indica acele obiecte. E posibil sa fie vorba de niste containere cazute de pe o nava care a trecut prin zona sau alte resturi adunate impreuna de valuri si curenti.

                                Zona in care se cauta acum este una din cele mai izolate de pe suprafata Pamantului, poate cea mai izolata dupa poli. Pe distante de mii de kilometri nu se intalneste nimic, nici macar o bucata de pamant sau vreo insula nelocuita.

                                Se pune in continuare accent pe cei doi piloti aflati la mansa avionului si despre o posibila implicare a unuia din cei doi in disparitia aeronavei. Pilotul mai tanar avea obiceiul sa invite in cabina de zbor domnisoare dragute, iar de aceasta data musafirul se poate sa fii avut alte intentii decat acelea de a bifa o simpla calatorie cu avionul.

                                Raman deschise o gramada de intrebari la care nu s-a gasit inca raspuns. De ce fraza "Alright Goodnight" a fost rostita la 12 minute dupa intoarcerea aeronavei si dupa inchidea transmitatoarelor, de ce aeronava si-a schimbat de atat de multe ori directia de zbor, de ce nimeni nu a anuntat despre o posibila problema desi avionul dispunea de airphones iar atunci cand el a trecut pentru a doua oara deasupra Malaeziei, mobilele pasagerilor erau cel mai probabil conectate la retea, de ce ea a mai zburat inca 7 ore jumate de la intoarcerea pe deasupra Marii Chinei de Sud, de ce armata malaeziana nu a trimis aeronave dupa ce obiectul zburator neidentificat a aparut pe radarele militare asa cum se procedeaza de obicei, de ce a durat 8 zile pana cand procurorii au decis sa ancheteze casele pilotilor, de ce au fost sterse date din simulatorul de zbor, de ce in prima zi dupa disparitie mobilele pasagerilor sunau si multe altele.

                                Dupa 14 zile de ancheta nu s-a putut exclude nicio pista, iar daca cele doua obiecte indicate de satelit nu vor confirma resturi ale aeronavei, situatia se complica teribil de mult. Bateria cutiei negre mai are 16 zile de viata.

                                In 2009 la prabusirea Air France-ului in Oceanul Atlantic, resturi ale aeronavei au fost gasite plutind dupa 6 zile de la disparitie, insa aeronava a fost identificata pe fundul oceanului abia dupa 2 ani de zile desi se stia cu aproximatie relativ buna locul in care s-a prabusit.
                                Last edited by gerrard88; 21.03.2014, 23:01.

                                Comment

                                Working...
                                X