Anunț

Collapse

Regulile forumului www.holdem.ro

Nu folositi holdem.ro pentru a trimite oferte private/rb deals prin mesajele private. Va rog sa va faceti site pentru asta (va pot da sfaturi).

Nu se accepta conturi care contin adrese de web (ex: Zapp.ro)

Nu se accepta posturi (sau semnaturi) care contin link-uri de afiliere/refer a friend/free money/alte forumuri de poker!

Nu se accepta injuraturi si atacuri la persoana. Nu sunt tolerate posturile ofensatoare, abuzive, sau rasiale

Nu se accepta discutii despre warez (cereri, oferte etc)

Nu se accepta semnaturi cu caractere mai mari decit size 2 (default). Nu se accepta semnaturi colorate.
Nu se accepta poze in semnaturi decit daca este vorba de grafice dinamice de pe sharkscope.com.

Nu se încurajează sub nici o formă goana după posturi. Nu se oferă absolut nici un premiu celui care depăşeşte recordul de posturi pe zi.

Nu se accepta posturi in care se scrie "check pm" sau "ai pm".

Nu se accepta posturi care contin doar smileys sau lol-uri

Nu cereti bani imprumut pe forum.

Nu ne dati mesaje private ca sa intrebati de parolele turneelor private organizate de alte siteuri (sau de la free-urile noastre).
Exista o singura metoda de a afla parolele noastre: Sa faceti 10 posturi de calitate pe forum. Nu va grabiti pentru ca pe sectiunea ascunsa apar DOAR parolele turneelor noastre, nimic altceva. Nu faceti spam pentru ca puteti fi avertizati. Acest sistem a fost introdus pentru a proteja turneele private holdem.ro de prezenta strainilor!

Nu postati in legatura cu alte turnee private decit cele organizate de holdem.ro

Ca ei ajungeti daca puneti parolele noastre pe alte siteuri!

Nu faceti referiri la pokeredge /poker crusher si nu prezentati informatii oferite de pokeredge/poker crusher.
Site-ul este considerat ilegal pe holdem.ro.

Daca vreti pareri despre statsurile din Poker Tracker, nu postati decit daca aveti in baza de date cel putin 6000 de miini.

Aveti voie cu avataruri animate. 160x160 dimensiune maxima. Va rog fara avataruri porno (Sexy da, porno nu)

Cei care au in semnatura linkuri clickable catre blog-uri personale sint rugati sa posteze pe acel blog si un link clickable inapoi catre holdem.ro!

------

Indatoririle userilor:

- Sa CAUTE cu atentie (folosind functia SEARCH) INAINTE de a deschide un subiect nou
- Sa NU posteze link-uri directe catre alte site-uri/resurse decat in cazul in care acest lucru este JUSTIFICAT si nu poate fi evitat. Regula se refera mai ales la siteuri cu informatii despre poker.

- Sa RESPECTE deciziile moderatorilor si DACA doresc sa se planga de ele sa se adreseze DOAR pe PM/E-MAIL super-moderatorilor sau administratorilor
- Sa NU abuzeze de functia PM / Chiar daca exista mesaje private, in cazul in care vom primi reclamatii un user poate si va fi banat daca in cadrul unui PM a avut o atitudine incorecta. (injuraturi, amenintari...etc)
- Sa incerce sa AJUTE colegii de forum si sa NU ii puna in posturi proaste cei ce poate nu sunt atat de priceputi.

TOTI membrii forumului raspund personal pentru continutul mesajelor publicate.
Desi incercam sa monitorizam cat mai bine continutul mesajelor publicate, Holdem.ro nu poate fi tras la raspundere pentru oricare din regulile incalcate de membrii acestui forum

---

Userii banati nu au voie sa isi faca un alt cont.

Userii dezamagiti nu pot deschide topicuri in care isi anunta plecarea de pe forum.

Adminii/moderatorii au ultimul cuvint.
Prezenta pe acest forum si acceptarea ca user reprezinta un PRIVILEGIU si nu un DREPT! In orice moment puteti fi banat daca NU respectati regulamentul si daca nu aveti un comportament CIVILIZAT.

Necunoasterea regulamentului forumului nu va absolva de incalcarea regulilor!
See more
See less

Disparitia aeronavei Malaysia Airlines Flight 370

Collapse
X
  • Filter
  • Ora
  • Show
Clear All
new posts

  • Disparitia aeronavei Malaysia Airlines Flight 370

    Ce parere aveti de acest subiect, cei care ati urmarit si citit ceea ce s-a petrecut in ultimele zile?


    Sambata trecuta putin dupa ora 12 noaptea cursa de pasageri MH370 (un boeing 777) decola de pe aeroportul din Kuala Lumpur (Malaezia) si se indrepta sper capitala Chinei, Beijing. La bordul aeronavei erau 239 de oameni (227 pasageri si 12 membri ai echipajului) ce proveneau din 15 tari: 152 de chinezi, 50 de malaezieni, 7 indonezieni, 6 australieni, 5 indieni, 4 francezi, 3 americani, 2 ucrainieni, 2 cetateni din Noua Zeelanda, 2 iranieni, 2 canadieni, un cetatean din Taiwan, 1 rus, 1 olandez si un cetatean din Hong Kong.

    La ora 01:07 noaptea ora locala, aeronava a disparut de pe radarele civile deasupra Marii Chinei de Sud, nemaistiindu-se nimic de ea. Imediat a doua zi au inceput cautarile presupunandu-se ca s-a prabusit in acea zona, insa in zilele urmatoare aveau sa fie descoperite multe detalii surprinzatoare:

    .........................................
    1. Cei doi iranieni aflati la bord-ul aeronavei calatoreau cu pasapoarte false, furate in urma cu 2 ani de la un italian si un austriac in Thailanda. Astfel s-a emis prima ipoteza a unei deturnari, insa totusi se pare ca cei doi aveau intentii pasnice si doreau sa ajunga in Europa pentru a cere azil politic (unul din ei isi sunase mama inainte si ii spusese ca abia asteapta sa ajunga la Amterdam, urmand sa ia cursa Beijing - Amsterdam de indata ce ajungea pe aeroportul din China).

    2. Desi aeronava a disparut de pe radarele civile la ora 01:07 am, s-a observat ulterior ca un obiect zburator neidentificat a aparut pe radarele militare in cursul noptii presupunandu-se ca este acest Boeing 777, urmand o cu totul alta directie decat cea programata, mai exact spre Insulele Andaman din sudul Indiei, adica directia opusa.

    3. S-a demonstrat ca cele doua transmitatoare de semnale aflate la bord-ul aeronavei au fost oprite (s-au oprit) la 14 minute unul dupa altul, o problema electrica generala fiind tot mai putin probabila. Mai ales, ca boeing-ul 777 este unul din cele mai sigure si performante aparate de zbor.

    4. Transmitatoarele nu sunt singurele care ajuta la depistarea aeronavei in zbor. Cele doua motoare transmit la randul lor niste ping-uri catre turnul de control care informeaza despre prezenta avionului in aer. Ieri si astazi s-ar fi aflat ca aeronava ar fi zburat inca 7 ore de la disparitia de pe radarele civile, informatie care pana la aceasta ora nu poate fi confirmata cu exactitate (americanii care ajuta la cercetari sustin acest lucru, malaezienii au negat initial, ca apoi sa spuna ca nu s-au putut trage inca concluzii referitoare la acest fapt).

    5. Momentan cautarile s-au extins spre jumatate din Oceanul Indian, insa exista si posibilitatea ca avionul sa fii fost deturnat spre o locatie necunoscuta, la aceasta ora fiind vehiculate mai multe tari precum Kazakhstan, Tadjikistan, Afghanistan sau Pakistan.
    ............................................

    La cautarea aeronavei se implica la aceasta ora 15 state: Malaezia, Australia, Bangladesh, Brunei, China, India, Indonesia, Japonia, Noua Zeelanda, Filipine, Singapore, Coreea de Sud, Taiwan, Thailanda, Statele Unite si Vietnam.


    Cei doi piloti ai avionului sunt Zaharie Ahmat Shah de 53 de ani aflat de 32 de ani in cadrul companiei malaeziene cu 18500 de ore de zbor la activ si Fariq Abdul Hamid de 27 de ani cu 2763 de ore de zbor. Chiar inainte de disparitia aeronavei, cei doi au transmis un mesaj catre turnul de control: "All right, good night!" care parea sa arate ca totul este in ordine si zborul decurge normal. A mai iesit la iveala un alt detaliu interesant, doua australience au spus ca in urma cu 3 ani au fost invitate de copilot intr-un zbor international, petrecandu-si tot zborul in cabina pilotilor, unde acestia s-au simtit bine si chiar au fumat alaturi de ele.




    Conform specialistilor in aviatie, acest zbor reprezinta pana la aceasta ora unul din cele mai mari mistere ale aviatiei din toate timpurile.

    Ultima cursa deturnata a fost acum o luna cand un zbor din Etiopia spre Italia a fost deturnat chiar de co-pilot care a aterizat voit in Zurich, nimeni nefiind ranit.

    Pentru a ateriza, zborul MH370 are nevoie de 2700 de metri de pista sau autostrada, fiind exclusa aterizarea acestuia in insule mici precum Insulele Andaman.

    La aceasta ora se iau in calcul toate ipotezele posibile, inclusiv o sinucidere a pilotului, in toata istoria existand un singur caz similar cu un pilot egiptean care a curmat dupa el vietile celor aflati in aeronava. Cea mai vehiculata pista ramane cea a sabotajului.

    Ce parere aveti?

    Last edited by gerrard88; 15.03.2014, 19:11.

  • #2
    Va faceti griji de o aeronava,la noi a disparut o flota si nu s-a mai ingrijorat nimeni.

    Comment


    • #3
      pe mine m-au fascinat intotdeauna accidentele aviatice, intotdeauna a fost un cumul de situatii neprevazute care au dus la tragedii de genul.
      n-am apucat sa urmaresc prea atent toate detaliile, vad ca rezumatul tau acopera destul de bine cam toate scenariile.

      in prima faza eram sigur ca a fost un atac terorist, avandu-i in vedere pe cei doi care au urcat cu pasapoarte false.
      cred ca motivul pentru care inca nu se fac progrese reale ( desi la nivelul tehnologic de acum mi-e imposibil sa cred ca poate disparea un avion de pasageri in stilul asta ) e faptul ca e o aglomeratie acolo de tari care au oarece issues ( politice, militare etc ) si probabil se incurca unele pe altele.

      din cate stiu au trimis si americanii niste nave pe acolo, no success.

      pare ca cineva stia sa "ascunda" urmele destul de bine, lucru care ma face sa cred ca poate unul din cei doi a avut un breakdown serios si a zis sa termine socotelile cu planeta asta

      Comment


      • #4
        La pilotul principal s-a descoperit acasa cu simulator foarte complex.

        Din spusele americanilor, cel care a fost la mansa aeronavei dupa pierderea contactului cu turnul de control, a fost un pilot experimentat, instruit, intrucat a ocolit toate radarele civile din apropiere.


        Daca informatia cum ca aeronava a stat in aer 7 ore este adevarata, practic ea poate fi in foarte multe locuri acum daca pista conform careia s-ar fi prabusit in Oceanul Indian nu se adevereste.

        Comment


        • #5
          Postat în original de Tuby Vezi post
          n-am apucat sa urmaresc prea atent toate detaliile, vad ca rezumatul tau acopera destul de bine cam toate scenariile.
          Poate e o miscare extrem de elaborata de marketing pentru o noua serie Lost...


          I'll show myself out...

          Comment


          • #6
            extraterestrii.

            Comment


            • #7
              Cica anual zboara 25 de milioane de curse aeriene la nivel global. Cat ghinion sa ai sa prinzi o asemenea cursa......

              Cred ca sansele sunt similare cu acelea in care bati asii cu septariii de 3 ori consecutiv, cu al treilea as venit pe flop (momentul efectuarii bet-ului) si ceilalti septari venind pe turn si river.

              Pe acolo cred ca iese inmultit, 25.000.000. Daca n-am gresit ochiometric la calcule.

              Comment


              • #8
                numai retardatii de jurnalisti de la noi scriu despre acest caz "Premierul malaezian Najib Razak a anunţat azi că a oprit căutarea avionului Boeing 777, dispărut de pe radare sâmbăta trecută.Căutările vor înceta în Marea Chinei de Sud, întrucât există informaţii conform cărora avionul ar fi fost deturnat! "

                Nici macar nu sunt instare sa traduca o stire din engleza in romana. Arunca un titlu si-o scurta prezentare din ce-au inteles si gata.

                When a man with money meets a man with experience, the man with experience leaves with money and the man with money leaves with experience...

                Comment


                • #9
                  Chiar acum urmaream pe CNN noi detalii despre acest caz.

                  Conform pingurile transmise de motoare, s-a stabilit ca avionul a urmat una din urmatoarele rute:

                  Din Insulele Andaman de unde s-a pierdut contactul pe radarul miliar:

                  1. Fie a zburat vreme indelungata spre mijlocul Oceanului Indian si s-a prabusit.

                  2. Fie avionul a fost deturnat spre Kazakhstan, Kyrghistan, Tadjikistan, Turkmenistan, toate avand relatii politice tensionate cu poporul chinez si toate dispunand de zone foarte vaste, fara populatie, baze militare izolate unde avionul ar fi putut ateriza fara a atrage atentia. Un expert de la CNN a spus acum ca in acest caz, un pilot experimentat ar fi putut evita toate radarele militare din vestul Chinei si din tarile mentionate, intrucat acestea sunt foarte rudimentare si nu acopera zonele intinse mai putin frecventate de aeronave.


                  Totusi ramane o intrebare majora, de ce nimeni din avion nu a dat un mesaj, un telefon spre sol. Rudele pasagerilor insista ca in prima zi de la disparitie, telefoanele acestora sunau, ceea ce inseamna ca erau conectate la retea.


                  Asadar, ori e la fundul Oceanului Indian, ori a aterizat undeva in tarile mentionate. Ramane de vazut ce se mai afla in zilele urmatoare.

                  Se vehiculeaza totusi si varianta India, unde la fel radarele sunt foarte inapoiate si de multe ori nici macar nu sunt deschise. Expertul american spunea despre radarele din India: "If something happens they turn them on, if not why to spend the money?" : )
                  Last edited by gerrard88; 16.03.2014, 03:58.

                  Comment


                  • #10
                    Postat în original de gerrard88 Vezi post
                    Cica anual zboara 25 de milioane de curse aeriene la nivel global. Cat ghinion sa ai sa prinzi o asemenea cursa......

                    Cred ca sansele sunt similare cu acelea in care bati asii cu septariii de 3 ori consecutiv, cu al treilea as venit pe flop (momentul efectuarii bet-ului) si ceilalti septari venind pe turn si river.

                    Pe acolo cred ca iese inmultit, 25.000.000. Daca n-am gresit ochiometric la calcule.
                    e ceva de la 25 milioane la 8 miliarde.nu-i chiar ochiometric .de doua ori la rand e mai aproape(cam 1 la 4mil.)

                    Comment


                    • #11
                      Inseamna ca am socotit aiurea Riga. Scuze.


                      Intre timp s-a demonstrat ca sirul evenimentelor a inceput inaintea ultimului mesaj primit: "Alright, good night". Primul transmitator a fost oprit inainte ca aceste cuvinte sa fie transmise din avion spre turnul de control. E tot mai clar ca e vorba de hijacking.

                      Daca ar fi vorba de suicide, nu vad de ce ai zbura inspre mijlocul Oceanului Indian 6 ore, il bagi in apa acolo unde esti si gata.
                      Last edited by gerrard88; 16.03.2014, 06:31.

                      Comment


                      • #12
                        Asta e primu disparut?..nu cred?...nici ultimu!!...... .

                        Comment


                        • #13
                          Căpitalul Zaharie Ahmad Shah, căsătorit și tată a trei copii, a fost catalogat drept un suporter "fanatic" al liderului opoziției din Malaezia, Anwar Ibrahim, care a fost închis sub acuzația de homosexualitate cu doar câteva ore înainte ca avionul MH370 să dispară, scrie Daily Mail.

                          De asemenea, ancheta a scos la iveală faptul că soția pilotului și cei trei copii ai săi s-au mutat din locuința lor cu o zi înainte de dispariția avionului.

                          Anchetatorii au confiscat din casa pilotului un simulator de zbor, pe care suspectează că l-ar fi folosit pentru a exersa metodele de a face un avion să dispară de pe radare.

                          Comment


                          • #14
                            Astazi s-au mai stabilit cateva lucruri importante in ancheta.

                            S-a stabilit ca ultimul ping transmis de unul din motoare a fost facut putin dupa ora 8 dimineata, adica la 7 ore dupa ce avionul a disparut de pe radar. De-asemenea ar fi sanse mari ca acest ultim ping sa fii fost transmis de la sol, ceea ce inseamna ca avionul ar fi aterizat undeva.

                            Pakistan si India au spus ca avionul nu a fost detectat de radarele lor, asa ca cea mai viabila pista ar ramane ca acesta sa fii fost deturnat spre Kazakhstan.

                            Totusi avionul e cautat in continuare in Oceanul Indian, insa daca acesta s-ar fi prabusit acolo, timpul e extrem de pretios pentru ca semnalele emise de cutia neagra a avionului vor fi active doar 30 de zile de la prabusire. Practic daca in urmatoarele 3 saptamani nu se gaseste nimic, slabe sanse sa se mai gaseasca ceva ulterior. Mijlocul Oceanului Indian are o adancime maxima de 7000 de metri.
                            Last edited by gerrard88; 17.03.2014, 03:41.

                            Comment


                            • #15
                              Postat în original de obs Vezi post
                              I'll show myself out...

                              Comment

                              Working...
                              X